Tuesday, January 5, 2010

makan dengan mewahnya

Tuesday, January 5, 2010
tanggal 050110 aku dapat biasiswa aku..rasa hepi xtrkata..brp aku dpt ek..blh la setakat nk bli BMW x mmpu lg la..pe yg aku wat dgn duit 2,aku kuarkan n agihkan ke bank2 lain..bg duit 2 xnmpk byk sgt.nnti klau nmpk byk keje nk joli jer..

duit rmh dh settle..jd de la lbih2 skit kn..jd msa dinner g la mkn tmpt yg knonnya high klas tp x klas pn..biase jer..nmpk jer gah..aku mkn pe..aku nk ckp pn xtau tp daging btg pinang la.sdp mmg la sdp.pdn dgn hrga..kna plak dgn lmon tea kn..berbaloi-baloi.

lps 2 byr..kira ok la...mgkn sekali skla mkn mhl skit kn..xleh slalu..bankrap eden klau slalu mkn harga mcm 2..jumlah yg aku perlu byr dirahsia kan..bak kata CT nurhaliza bkn motor ct modenas 2..CT kta per..biarlah rahsia

0 comments:

Post a Comment

 
diari maya ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates