Sunday, January 3, 2010

aktiviti hjung minggu

Sunday, January 3, 2010
jam 9.30 mlm, 3 jan 2010, aku bru smpai rumah dari jln2 sekitar batu pahat, hari ni aku abis kn hmpr 100 ringgit malaysia..sgt membazir..ape yg aku bli ek..casing hard disk aku(casing lma tlh punah jd cari la yg baru)..casing ni pnya ssh nk cari..satu parit raja aku cari xjmpa..2 la pkai lagi IDE..kn ssh nk cari ..klau pkai SATA kn sng..mhl x mhl la 45 hinggit gak la kasing baru ni..tp puas hati la
lps 2 g wayang .bosan ..jd lyn la citer AVATAR yg 18PG..aku tgk ok jer..xde pn sensod2 pn..tp kna gak label sbgai citer ganas..
lps 2 g bli sluar slack ..plih yg paling murah..jmpa gak akhir nya..n sluar 2 bernilai 16.90..hahaha
dpt gak sluar murh..kira kualiti 2 padan la dgn harganya..xleh la nk bnding dgn sluar yg jenama buaya atau john sarjana.
dh smpai umah ni nk rht la..klau rjin g tgk bola...
cau dlu..peace...

0 comments:

Post a Comment

 
diari maya ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates