Saturday, May 8, 2010

ape nk dikata

Saturday, May 8, 2010
arini aku pulang ke umah..2 plan 1st la..lps 2 trfikir nk lpk umah abg aku..jd aku trun la kt serdang..lpk2 kt kdai mkn..
pekena teh O ais dgn nasi lemak ayam...pergh..lyn siut..lps mkn aku duk tercegat kt kedai 2 lagi..yela abg aku xsmpai lg.jd aku lpk jela kt c2 dgn hati yg kering
tiba-tiba
ni yg suspend ni..suspend ke..hahaha
datang la pak arab dgn family dia
datang nk lpk mcm aku jgk rsanyer..
dia pn order la air
tp yg mslhnyer
pelayan kdai 2 xphm bi
lain yg diminta, lain yg dpt
pak arab 2 bising..tp dia ckp arab la
dari nada dia mcm dia mrh
tp nk slh kn pelayan kdai 2 ker
aku blh simpulkan ni adlh komukasi yg ggl
sbb
pelayan xphm pe pak arab 2 ckp
pak arab pn xtau pe plyn 2 ckp
kdg2 aku ksian gak kt pelayan 2
aku nk tlg aku pn xpandai bi
jd aku tgok jela
bile aku pk2 blik
kdg2 bi pnting wlau pn ape yg kita tau tntg bi hnyalah benda yg simple.

1 comments:

gnesop

mmg tak terkata...
kurang paham citer...

Post a Comment

 
diari maya ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates